johannabestabilling

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Bree Tanners tredje liv del 3

Av Johanna B - 14 maj 2011 23:24

Bree Tanners andra liv del 3


Han lät fortfarande osäker och jag visste inte om jag hade hört rätt så jag upprepade det högt.

”E du kär i mig?”

”Ja, jag hade tänkt säga det förr men jag har liksom inte vågat riktigt.”

Jag tänkte i genom det han sagt några gånger och jag blev så glad och ville bara slänga mig över honom och kyssa honom. Jag kände att jag började rodna när jag tänkte dem sakerna så jag flyttade mig närmre honom och la huvudet på hans axel. Min blick flackade och jag var inte säker på vart jag skulle titta men så tog Diego ett försiktigt grepp om min haka och lyfte upp den. Han tvingade mig att titta in i hans ögon sen kysste han mig ömsint. När han kysste mig så kände jag elektriciteten mellan oss när vi kysste varandra. Kyssen blev öm och mjuk, inte som när vi hört Riley och Victoria kyssa varandra. För det lät som sten slog mot varandra. Det blev fler kyssar och dem blev bara våldsammare. Snart började vi bokstavligt talat slita av varandra kläderna och hans kropp var varm mot min.

Jag förstod ärligt talat inte vad som hände allt gick så snabbt. Det kändes som det bara hade gått några sekunder tills vi låg bredvid varandra och flåsade, men jag antog att det hade gått minst 10 minuter. Allt hade känts så passionerat jag hade aldrig sett honom släppa loss så mycket förr – i och för sig hade jag inte känt honom så länge. Efter vi legat brevid varandra några minuter så reste sig Diego och började klä på sig. Jag gjorde samma sak och såg att han skakade på huvudet och pratade för sig själv.

”Diego vad är det?” Han gjorde mig förvirrad varför lät han så dyster när han pratade med sig själv? Tyckte inte han att det hade varit fanatiskt som jag hade tyckte. Han lyfte upp huvudet och undvek att se mig i ögonen.

”Förlåt, jag kanske inte borde ha gjort det. Jag visste inte ens vad du kände. Jag vet att det inte är någon ursäkt men ändå… förlåt.” Det lät som han var besviken på sig själv för att han tappat kontrollen. Nu var det jag som tog ett ömt tag om hans haka och tvingade honom att se mig i ögonen.

”Hur skulle du kunna tro att jag inte var kär i dig. Jag har varit det ett tag nu, så sluta dumma dig nu.” Jag lät nästan arg, nej inte arg men jag lät väldigt irriterad. För jag hade varit kär i honom ett tag och att han påstod att jag kanske inte var det gjorde mig lite irriterad. Men jag samlade mig och.

”Så du gillar mig verkligen mer än som en vän?” Frågade Diego lite försiktigt.

”Ja, jag trodde du visste det.” Nu lät jag också försiktig eftersom jag lugnat ner mig.

”Nej, jag trodde du bara gillade mig som vän.” Nu hade vi fått på oss vår kläder igen och jag hade släppt hans haka. Vi satt tysta och visste inte vad vi skulle säga.

Jag hade aldrig varit bekväm i tystnad så jag började babbla.

”Ja, när vi rett ut det så kanske du vill ha en revansch i schack.”

Mitt försök att lätta upp stämningen funkade eller så låtsas Diego att det hade funkat för han svarade.

”Visst men bara så du vet så vinner jag den här gången.” Han gav mig ett av hans finaste leende som jag aldrig sett förr.


Nu började mörkret komma igen och vi hade spelat lite schack som jag hade vunnit och så hade vi läst och hållit varandra i handen. Det var som en dröm som hade gått i uppfyllelse, jag hade blivit av med Riley och jag hade fått Diego som min pojkvän. Ärligt talat så var han min första pojkvän så jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera det. Eller kanske inte första pojkvän men första riktiga pojkvän. Han lade ner boken och visade sina underbara ögon.

”Så ska vi fortsätta springa nu? Vi har inte långt kvar bara ett dygn och en natt”

”Visst” Jag försökte le mitt finaste leende. Sedan reste vi oss upp och plockade undan schacket och böckerna. Vi hade två väskor där vi hade alla saker i.

”Börjar du bli hungrig?” Frågade Diego.

”Ja men jag kan vänta tills imorgon om inte du vill jaga nu.”

”Nej jag kan också vänta tills i morgon men jag vill bara höra med dig.”

Vi började springa och slängde små blickar mot varandra lite då och då. Jag tittade på honom lite för länge en gång så jag snubblade på en sten men han hjälpte mig upp som en riktig gentleman.


Feedback

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna B - 22 oktober 2011 11:26

Nu har jag bytt blogg till http://thirteenitis.blogg.se <3 besök den gärna :) ...

Av Johanna B - 21 oktober 2011 19:21


Idag hade jag och Adina tagit ledigt sista timmen för vi skulle till uppsala och hämta biljetter till Stockholm Twilight fanevent. VI FICK BILJETTER, Jag tog två och Adina tog två. För Malin och en släkting till mig ska med. Vi kommer ha det bäst och...

Av Johanna B - 18 oktober 2011 19:07


Idag så såg jag filmen älska mig och en sak bara den var JÄTTE sorlig. Synd bara att vi såg den i skolan annars skulle jag gråtit mer man kan ju inte direkt tro det eftersom jag grät hur mycket som helst då men iaf. Den var bra ycker och jag rekomend...

Av Johanna B - 18 oktober 2011 15:03


Idag har vart en skön skoldag och lite stressigt för på no:n hade vi ingen lärare och såg på någon no film. Sedan så hade vi Svenska då såg vi en film, Älska mig. Efter lunchen så hade vi språk val efter det skulle vi sluta. När klockan var 13.05 så ...

Av Johanna B - 17 oktober 2011 20:11


Idag så på hemkunskapen så hade vi först ingen lärare men de lyckades hitta en vikarie. Jag, Malin och Adina är liksom duktiga att ha för mycket salt i brödet men idag hade vi inte det, vi hade det i maten ist. Haha, sedan skulle vi ju göra vitlökssm...

Översätt

Sök i bloggen

Presentation


Jag heter Johanna och är 13 år. På min blogg bloggar jag om allt mellan himmel och jord. Jag gillar läsa, rida, va med kompisar och mm. Jag ÄLSKAR the Twilight Saga och Dimitri Belikov.

bloggsvar

Omröstning

Vad är roligast att göra på datan??
 Blogga
 Spela spel
 Läsa bloggar
 Se på film
 Bilddagboken.se
 Facebook
 Twitter
 Annat

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

7 besvarade frågor

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards